עו"ד ענת לוי

את ראשית דרכה המקצועית התחילה עו”ד לוי במשרד עו”ד שלמה תוסיה כהן
בירושלים, במקביל ללימודי התואר הראשון. את ההתמחות בתחום המקרקעין והתכנון והבניה רכשה עו”ד לוי במשרד עוה”ד יחיאל – דרנס – קורן, במסגרתו ליוותה הן הליכים משפטיים תקדימיים בתחום המקרקעין והתכנון והבניה והן פרוייקטים מורכבים ועסקאות מקרקעין מגוונות.

משנת 1996 ועד שנת 2007 שימשה עו”ד לוי כשותפה וכמנהלת מחלקת המקרקעין במשרד הירש, לוי ושות’ – עורכי דין (לשעבר הירש לוי נורדמן – עורכי דין).

בשנת 2008 הקימה עו”ד לוי משרד עצמאי בו היא מעניקה שירותים משפטיים
בנושאים בהם היא עוסקת במשך למעלה מ- 30 שנה ומתמחה בדיני התכנון והבניה,
דיני המקרקעין, מיסוי מקרקעין, משפט מנהלי, דיני רשויות מקומיות, ניהול הליכים
משפטיים במקרקעין, סכסוכים קניינים, הליכי בוררות וגישור, איכות סביבה וכן
עיזבונות צוואות וירושות.

עו”ד לוי שימשה כנציגת לשכת עורכי הדין בדיונים על הרפורמה המוצעת בחוק התכנון והבניה והיא חברה בפורום התכנון והבניה של לשכת עורכי הדין. 

עו”ד לוי היא מרצה בבית הספר למשפטים במכללת ספיר וכן בפקולטה לכלכלה ומינהל עסקים במכללת רופין ובנוסף בהשתלמויות שופטים, השתלמויות מקצועיות ועוד. היא מגשרת ובוררת בסכסוכים.

בשנת 2019 פרסמה עו”ד לוי רומן בשם “שנת היובל”.

תקציר מתוך הספר שנת היובל:

בריצת בוקר סתווית בסנטרל פארק נתקלת יעל ביובל, האקס המיתולוגי ששבר את ליבה כשנפרדו במהלך טיול בהודו לפני שלושים שנה. המפגש המקרי עם אהבת חייה, שנים ספורות לאחר שהתאלמנה מבעלה אמיר ורגע לפני יום הולדתה החמישים, מטלטל את עולמה. הוא מצית בה ערגות נשכחות וסוחף אותה אל תוך סערת רגשות ויצרים, המאירה באור חדש את כל מה שחשבה על חייה, על הבחירות שעשתה ועל עצמה.
האם תצליח יעל להשיב את מחוגי הזמן לאחור, לתקן את משגי העבר ולזכות בהזדמנות נוספת לחיים שהחמיצה? האם יכולה אהבת נעורים המתלקחת מחדש לבעור מבלי לשרוף את כל אשר נקרה בדרכה? האם המפגש המחודש יחזיר את יעל לחיות בתשוקה ולגלות מה נכון עבורה?

לפרטים נוספים

דילוג לתוכן